Relaties bevestigen: WIAL maakt haar belofte waar!

dit is het logo van Clematis gezondheidscentra. Clematis gezondheidscentra is een wial action learning relatie.. en schrijft in een referentie hoe belangrijk wial action learning voor hen is.

“Resultaten waren meteen zichtbaar en de investering was snel terug verdiend.”

Minke Meulensteen, Directeur Clematis Zorgcentra

lees meer

“Teams bouwen is een belangrijk doel en een prestatie van Action Learning bij Siemens geworden. Action Learning heeft het bedrijf geholpen de ondernemersgeest te maximaliseren en de kwaliteiten van teamspelers zoals samenwerking en vrije uitwisseling van ideeën te verbeteren. Daarom is de kwaliteit van teams omhoog gegaan en dat heeft geresulteerd in meer innovatieve manieren om nieuwe oplossingen voor klantvereisten te vinden.”

Peter Pribilla, Corporate Human Resources, Siemens

dit is het logo van Auchan retail. Auchan retail is een wial action learning relatie. en schrijft in een referentie hoe belangrijk wial action learning voor hen is.

“De WIAL-methode voor het leren van actie is 100% in lijn met ons doel. Namelijk om over te gaan op samenwerkingsgedrag en mensen te helpen meer open, creatief en innovatief te zijn.”

Frédéric Henin, Directeur Talentontwikkeling, Auchan Retail

Helmgras gebruikte Action learning om eenheid en verbinding te creeen tussen de teams van twee recent samengevoegde scholen. Negen teamleden werden getraind als Action Learning Coach om de richting van de samengevoegde school van binnenuit op te bouwen en te hervormen. De coaches werken op verschillende prioritaire gebieden en vragen stellen is een tweede natuur geworden binnen de school.

“Het ontwikkelen van kwaliteit vereist het vinden van de juiste oplossing voor het echte probleem. Voor het management team op de basisschool Helmgras is dit de basis voor onderwijs gericht op talentgroei. Dat is wat Action Learning ons heeft gebracht”

Hans Ploeg, Directeur, Helmgras (primair onderwijs)

dit is het logo van XBOX. XBOX is een wial action learning relatie.. en schrijft in een referentie hoe belangrijk wial action learning voor hen is.

“In twee uur heb ik meer bereikt via het actie-leerproces dan ik in zes maanden zou hebben bereikt.”

Doug Park, Directeur, Microsoft Xbox Support

dit is het logo van Eastern Caribbean Central bank. Eastern Caribbean Central bank is een wial action learning relatie. en schrijft in een referentie hoe belangrijk wial action learning voor hen is.

“Het segment van de Action learning-groep was van vitaal belang! Dit omdat het verantwoordingsplicht creëerde en het belang verhoogde van actief luisteren, collectief werken en feedback geven en ontvangen.

Danny Caine, Chief of Security, Eastern Caribbean Cental bank (ECCB)

dit is het logo van Google. Google is een wial action learning relatie. en schrijft in een referentie hoe belangrijk wial action learning voor hen is.

Als leider van de leerfunctie binnen een groot en snelgroeiend bedrijf als Google, is WIAL Action Learning aantrekkelijk, zowel qua structuur als qua resultaten. Door de sessie die we hebben meegemaakt, konden we Action Learning daarom naar onze teams brengen en de methodologie integreren in onze probleemoplossende en besluitvormende groepen.

“WIAL Action Learning is aantrekkelijk, zowel qua structuur als qua resultaten.”

Dr. Veronica Haight, Google People Operations

dit is het logo van Aviva Cofco. Aviva Cofco is een wial action learning relatie. en schrijft in een referentie hoe belangrijk wial action learning voor hen is.

In 2015 leidde onze CEO ons executive team om de WIAL Action Learning-methodologie te ontdekken. Later werd het toegepast op ons managementteam. Nu wordt het veel gebruikt in de hele organisatie.

Wanneer we een complex en belangrijk probleem tegenkomen, gebruiken we Action Learning om oplossingen te vinden. Als projectmanager van een nieuw programma moet ik verschillende mogelijkheden en alternatieven verkennen met mijn teamleden. Soms zijn we ervan overtuigd om verder te gaan, maar dan raakt een krachtige vraag ons en doet ons onze situatie heroverwegen. We realiseren ons vaak dat ons idee nog niet duidelijk genoeg is en vinden dan samen een duidelijker en beter pad.

“Action learning is onderdeel geworden van onze cultuur en heeft ons geholpen veel verkeerde beslissingen en acties te vermijden.”

Howerd He, Assistent Vice President, Aviva-Cofco Life Insurance

dit is de afbeelding van het logo van Heineken. De Heineken organisatie heeft ook gebruik gemaakt van de action learning methode om meer te weeg te brengen.

“Echte vooruitgang in het bedrijfsleven wordt alleen bereikt door bedrijven en particulieren die creatieve ideeën uitproberen en laten werken, door talent te bundelen en vooral door te leren terwijl ze bezig zijn. Action Learning is het middel om dit te bereiken.

Gerard van Schaik, voormalig Voorzitter RvB Heineken

dit is het logo van Bayer. Bayer is een wial action learning relatie.. en schrijft in een referentie hoe belangrijk wial action learning voor hen is.

“Tijdens mijn opdracht als Hoofd Marketing Bayer Nederland kwam ik in een situatie waar het bedrijf financieel heel goed liep, maar in mijn gesprekken met de medewerkers kwam ik erachter dat zij steeds minder trots waren om op feestjes te vertellen dat ze voor Bayer werken. Verder viel mij op dat er veel ‘eilandjes’ of ‘silo’s’ waren, waardoor er niet echt een goede discussie op gang kon komen. Dit hebben we doorbroken met de krachtige combinatie van Jung en Action Learning.

Richard Bryce, Bayer

lees meer